Få op til 250.000 støttekroner til dit næste CRM eller ERP-projekt

Har I overvejet en ny eller opgraderet CRM eller ERP-løsning, som kan bidrage til vækst af jeres virksomhed? Og er I under 250 ansatte? Så har I nu muligheden for at søge et tilskud på op til 100.000 kr. til rådgivning om jeres behov, eller op til 250.000 kr. til indkøb af en løsning og rådgivning under projektet.

Midlerne kan du søge hos SMV:Digital, der giver tilskud til virksomheder med ambitioner om at styrke vækst og konkurrenceevne gennem digital omstilling, e-handel eller automatisering. 

Læs hvordan du søger puljemidlerne

Skyd genvej til større kundetilfredshed og bedre bundlinje 

CRM-løsninger er ideelle til at digitalisere de interaktioner, du har med dine kunder, og for at systematisere arbejdet med at skaffe ny forretning. Men værdien forsvinder, hvis systemerne ikke bliver brugt på den rigtige måde. 

ERP-/Økonomisystemer er både en effektiv måde at kontrollere din forretnings fremdrift og en stærk platform til opbevaring af data og indsigter, du kan agere ud fra, når du skal træffe de beslutninger, der flytter og forstærker din virksomhed.

Læs mere om fordelene med CRM

Læse mere om mulighederne med ERP

Udnyt et CRM, der optimerer både relationerne og bundlinjen

Vælg en køreklar CRM-løsning, din forretning faktisk bruger 

Sammen med Me’ning tilbyder vi en køreklar løsning baseret på Microsoft Dynamics 365, der allerede indeholder de moduler og muligheder, som gør en forskel på bundlinjen. Samtidig er løsningen kombineret med træningsworkshops, der sikrer, at I får værdi ud af systemet hver eneste dag.  

I stedet for at fylde brugerfladen med overflødige funktioner har vi samlet alt det, vi ved, skaber succes, og skåret det overflødige fra. Enkelt.  

Det betyder også, at du sparer nogle penge på dyre udviklingstimer og komplekse procedurer. Og nogle af de ressourcer kan så bruges på at gøre din organisation klar til at få det maksimale ud af løsningen, når den skal i brug.

CRM baseret på markedets mest anerkendte platform 

Hvis brugerne og forretningsmålene bliver glemt i implementeringen af din-CRM-løsning, får du aldrig det udbytte af platformen, som du bør.  

Det gør vi op med i en CRM-løsning fra Me’ning, der er baseret på Dynamics fra Microsoft. Det vil sige, at du både får de velkendte muligheder for integrationer og markedets mest anerkendte platform. Via Me’ning bliver din løsning udvidet med intelligente automatiseringer og proppet med brugervenlige forbedringer, der gør en forskel i hverdagen. Og på bundlinjen. 

Det betyder, at I får et stærkt CRM-system med gennemtestede og værdiskabende funktioner samt en implementering, der inddrager brugeren og tager højde for forandringsledelse.  

Selv den bedste CRM-løsning mister sin værdi, hvis ingen bruger den. Derfor er det afgørende at klæde brugerne på, så de forstår, hvor værdien bliver skabt – både for dem og for jeres forretning! 

Få en ERP-løsning, der forstærker forretningens fremdrift

Økonomisystemet, der er en komplet forretningsløsning 

Med Dynamics 365 er du færdig med at skifte økonomisystem. Løsningen fungerer nemlig efter ’start småt – voks nemt’-devisen, og platformen kan rumme alt fra mindre virksomheder med få brugere og helt op helt store virksomheder.  

Løsningen er 100% cloudbaseret og integrerer med resten af Microsofts 365-platform, så det bliver nemmere at få adgang til vigtige oplysninger, når og hvor I skal bruge dem. 

Slut med store og dyre ERP-opdateringer  

Microsoft Dynamics 365 eliminerer behovet for store og bekostelige systemopgraderinger. Systemet bliver helt automatisk opgraderet flere gange om året. Det betyder, at I kan fokusere på at forfine brugen af systemet og skabe merværdi, mens platformen automatisk bliver vedligeholdt. 

Medarbejdere kan få adgang til økonomisystemet, uanset om I arbejder på kontoret, på farten eller hos en kunde -og om Ii arbejder bedst på pc eller mobile devices. Og bliver der behov for at få en revisor eller andre konsulenter ind i systemet, kan I godkende deres adgang, og bagefter lukke den igen. Desuden kan I kontroller data med det inkluderede GDPR-værktøj til at håndtere persondata. 

Sådan søger du puljemidlerne til din virksomhed 

Uanset hvordan en smartere CRM eller ERP-løsning kan flytte og forbedre jeres forretning, kan I til oktober få økonomisk hjælp til at føre projekterne ud i livet. Så find planerne og ambitionerne frem og bliv klar til at opgradere eller forny de løsninger, der kan forstærke og forbedre relationen til jeres kunder. 

Tilskuddet kommer gennem to offentlige puljer fra SMV:Digital, der åbner for ansøgere i oktober. I den ene pulje kan du søge op til 250.000 til indkøb af- og rådgivning om digitale systemer. Puljen er til dig, som allerede er klar til f.eks. et ERP- eller CRM-projekt. 

I den anden pulje kan du søge op til 100.000 til rådgivning om, hvordan I bedst realiserer jeres digitale ambitioner indenfor f.eks. digitalisering af forretningsprocesserne samt effektiv og systematisk bearbejdning af kunder. Puljen er til jer, som stadig har brug for at få afklaret jeres behov og hvilken løsning, der er den rigtige for jer. 

Læs mere om puljerne hos SMV:Digital 

Du kan søge én af puljerne, hvis jeres virksomhed i øvrigt lever op til kravene fra SMV:Digital, som du kan læse mere om her, hvor du også skal aflevere din ansøgning:  

SMV Digital: Søg op til 250.000 i tilskud med deadline den 3. oktober. 

SMV Digital: Søge op til 100.000 i tilskud til rådgivning med deadline den 10. oktober. 

Sådan kommer du rigtigt i gang

Har du brug for mere information, så lad os snakke om jeres muligheder for at udnytte CRM og ERP til at styrke jeres forretning. 

Udfyld formularen, hvis du ønsker at blive kontaktet.

Når du udfylder formularen, accepterer du samtidig {gdpr1}

keyboard_arrow_up